01 iunie 2010


Cred ca generatia mea si nu numai, isi aminteste foarte bine de povestioara cu Domnul Trandafir...Astazi, dupa atatia ani, l-am regasit pe acest vestit invatator in persoana domnului Hustiuc Aurel, venit la Ipotesti cu elevii de la Scoala Luparia, comuna Prajeni, judetul Botosani.Prima data mi-au atras atentia copilasii micuti, sarac imbracati dar care aveau chipul extaziat de emotia intalnirii cu locurile unde a copilarit Eminescu. Era 1 iunie, ziua copilului, dar pentru ei asta nu conta:ERAU ACASA LA EMINESCU! Grupul de copii de la Scoala din Catamarasti-Deal au prezentat un program dedicat copilariei...Foarte frumos, toti au cantat si au aplaudat.Apoi au urmat acesti spiridusi din Luparia care au tinut sa specifice, cu toata fata luminata:"Noi l-am pregatit pe Eminescu!". Si s-au grupat pe scena, gata de spectacol. Si atunci am remarcat cat de apropiati erau de invatator. Ochii lor il cautau necontenit, iar el ii strangea imprejurul lui precum o closca puii. Nu era nici o eticheta in purtare ci doar un respect si o admiratie: o relatie de prietenie.
Veti vedea in clipurile puse aici, franturi din spectacolul sustinut. O mana de copii extrem de talentati condusi de domnul invatator Trandafir al timpurilor noastre.
Multumim tuturor copiilor veniti la Ipotesti:astazi, cu voi, am redevenit si noi copii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu